روز بعد . . .

:(

پنجشنبه, ۲۳ مهر ۱۳۹۴، ۰۹:۱۳ ق.ظ

دلشوره دارم :(

دیروز رفتم دکتر متخصص ارتوپد 

دکتری ک پزشک قانوی معرفی کرد 

دکتر دو ماه استراحت نوشت و اینکه ناقص بودن انگشتو اونجا قید کرد 

ته دلم دلشوره دارم :(

نمیدونم چی میشه 

از مخمل و خونوادش خبری نیس 

خدایا هر چی ک صلاح میدونی رو سر راهم قرار بده :(

----------------------------------------------------

فردا عموم از سفر حج بر میگرده :)

کاشکی دستم اتل بندی نداشت میرفتم دیدنش 

یکشنبه 26 مهر واس تالار دعوتمون کرده اگه شنبه دکترم این اتلو و بخیه رو برداره میرم 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۷/۲۳
مرمر :)

نظرات  (۵)

۲۳ مهر ۹۴ ، ۱۱:۴۱ دل آرام دل
ناراحت کننده است.
شاید سرش به سنگ خورد آدم شد. جا برا برگشتش بذار ولی بابت دستت کوتاه نیا که عادتش نشه هر دفعه بزندت.

پاسخ:
پدرشو در میارم 
۲۳ مهر ۹۴ ، ۱۱:۲۲ دل آرام دل
ای بابا :(

پاسخ:
:(
۲۳ مهر ۹۴ ، ۱۱:۰۲ دل آرام دل
سر تلویزیون؟
سر صدای تلویزیون آخه؟ مگه زندگی شوخیه؟ چرا لوس بازی درمیاره؟ این بچه بازیا چیه. بزنی دست زنت رو ناکار کنی، بعدش زنگ بزنی پدر و مادرا بیان فحش و فحش کاری.
ماجرای حلقه چی بوده؟ حلقه که باید دستش باشه.
پاسخ:
اره کلن داغون بود اخه 6 ماه بود حلقه ازدواجمون دست ننش بود با اعتراض من رفته زورکی ازشون گرفته و دعوا کرده
حالا ک برگشته خونه میخاسته دعوا را بندازه و بهونه ب غیر صدای تی وی نداشته و دعوا را انداخت 
کلن ازش متنفر شدم :( متنفر
۲۳ مهر ۹۴ ، ۱۰:۳۱ دل آرام دل
مرمر خیلی نگرانت شدم.
الان چه طوری؟
چی شد که اینقدر بهم ریخت. الان که دیگه وقت دعوا و بچه بازی نیست. چرا اینطوری می کنه؟ سر صدای تلویزیون؟ شکایت کردی ازش؟
پاسخ:
اره شکایت کردم میخام قانونی حقمو ازش بگیرم
۲۳ مهر ۹۴ ، ۱۰:۲۴ دل آرام دل
چرا اینطوری شد؟
اصن نمی فهمم.
یعنی که چی یهو جوش میاره به همه زنگ می زنه بیان
تا چند سال بچه بازی؟
تصمیمت چیه؟
دستت چه طوره خانم؟
خیلی ناراحت شدم بابت دستت.
پاسخ:
تصمیم قطعی ندارم ببینم قاون چی میگه 

ارسال نظر

نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.