روز بعد . . .

چهار

يكشنبه, ۲۶ مهر ۱۳۹۴، ۰۸:۳۵ ق.ظ
تنها چیزی ک باعث میشه رو تصمیمم بیشترتر صبر کنم همین حرفای مردمه خصوصا همکارام 
ی همکار خانوم دارم ک ک ی سالی میشه از شوهرش جدا شده 
این همکارم خیلی خوشگله هم اینکه تو اداره خیلی خیلی منظبته ینی من ب پاک بودنش شک ندارم اما امان از حرف این مردا 
هر لحظه از ی جائی خبر میرسه ک فلانی ب این خانومه وعد داده حتی یکی از همکارا گفته ک 50 تومن پول میدم فقط بعله روبگی واس صیغه 
ینی من اگه طلاق بگیرم باید کارمو ول کن چون حوصله این حرف درست کردنو ندارم 
ینی منی ک سر ب زیرمو دارم کارامو انجام میدم حرف درست میکنن چ برسه ب اینکه طلاق بگیرم حرفای اینا رو تحمل کنم 
از خیلی چیزا محدود میشم نمیتونم زیاد بگم بخندم نمیتونم خودمو خوش تیپ کنم
کلن اگه ب خودم برسم میگن میخاد تور کنه اگه نرسم میگن افسرده شده 
:(
دیشب ک داشتم زندگیمو مرور میکردم ی تصیم 70 درصدی ک دارم اینه ازش جدا شم 
خیلی سخته زندگی با کسی ک ب فکر اینده نیس و همش ننشو ساپورت کنه با حرف ننش بشینه پاشه 
اینک تصمیمای جدی تو خونه رو ننش بگیرم اینکه از جزی ترین تا کلی ترین زندگیت دخالت داشته باشه 
اینکه ننش تمومه حرفای زشت بهت بزنه و شوهرت سکوت کنه 
اینکه ننش جلو شوهرت ب خودت و خونوادت حرفای بدبد بزنه اینکه شوهرت غیرت نداشته باشه و سکوت کنه 
تنها چیزی ک اونشب ارومم کرد این بود جواب ننشو دادم بهش گفتم ک تو این ی سال زیادی احترامتو نگه داشتم 
من با پسرش کنار میاومدم برا کارش صد بار با برادر همکارم حرف زدم و کلی خواهش کردم ک کار بده 
ماشین گرفتم تا پیاده صب زود نره سرکار 
تو خریدای خونه کمکش کردم واسه خودم خرید کردم دریغ از اینکه ی جوراب بخره 
نه تفریح داشتم نه چیزی 
ی نیم ساعت میبرد دور دور اسمشو میزاشت تفریح 
خدمت ب ننه شوهر خواهر شوهر جز وظیفه عروس میدونس حاضر بود پیش ننش خورد شم تا ننش اخم نکنه 
تاز از این ورم اقا بچه دار نمیشه باید 50 تومنی سوا کنی تا ببینی میگیره نمیگیره 
زندگی با مخملی سخته میتونسم کنار بیام اما دخالت ننش باعث شد بکشم کنار 
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۷/۲۶
مرمر :)

نظرات  (۱)

طلاق بده،دقیقا همین حرفازده میشه،مگه اینکه بتونی از همه پنهون کنی که طلاق گرفتی. اگه مردا بدونن یه لحظه هم آرومت نمیذارن،اگه زن ها بدونن،میترسن که شوهراشونو تور کنی. کاش میشد دهنه مردم رو بست. اگه بفرستنتون پیش مشاور خوب میشه شاید تاثیر گذاشت
پاسخ:
:(

ارسال نظر

نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.