روز بعد . . .

ده

دوشنبه, ۲ آذر ۱۳۹۴، ۰۹:۱۴ ق.ظ
فعلن خبری از پروندمون نیس 
ی هفته پیش با وکیلم تماس گرفتم و از پروندم از ش پرسیدم 
گفتش صابخونه هوای منو داشته و شاهد شده ک مخملی اذیتم میکنه 
پریرزوم ما بقی پول وکیلو دادم و هم اینکه قرار شد برا استرداد ماشین خودش اقدام کنه 
حوصله رفتن ب دادگاه ندارم 
مخملی ام از وختی شنیده ک صابخونه شاهدم شده و هم اینکه یواش یواش بوی محکوم شدنش میاد مدام بهم زنگ میزنه 
و میبینه من کوتاه نمیام شروع ب دری وری گفتن میکنه 
منم دیگه مثه سابق نیستم ک کوتاه بیام ینی خونوادم اجازه نمیدن 
بابام گفته اینسری اگه بری سری بعد دیگه نمیتونی بیای خونم و مجبوری باهاش بسوزی و بسازی 
-*----------------------------------
6 دوره از فیزویتراپی رو رفتم و دو روز تعطیلی بخاطر حوصله نداشتن نرفتم 
احتمالن از امروز بازم برم 
--------------------------------------
برا خودم کلی خرید کردم تمام لباسام تو اون خراب شده مونده و مجبور شدم برم لباس بخرم 


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۹/۰۲
مرمر :)

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.